Б50 розвиває Країну волонтерів з Creative communications academy

Спільнота Б50 у пошуках креативних способів популяризації волонтерства відновлення почала співпрацю зі студентами Creative communications academy.

Ця навчальна ініціатива підвищує навички креативних комунікацій у молодих фахівців, що прагнуть працювати й розвивати громадські ініціативи й організації. Проєкт реалізується креативною агенцією linza agency за підтримки Українсько-данського молодіжного дому.

Упродовж навчання в Creative communications academy креативні команди досвідчених стратегів, піарників, дизайнерів, медійників працювали над реальними кейсами відомих організацій громадського сектору. Зокрема, молодь розробляла стратегії комунікаційних проєктів для нашої волонтерської спільноти Б50, а також Міжнародного фонду «Відродження», Фундації Регіональних Ініціатив (ФРІ), Інституту суспільних ініціатив, ГО Освіта360.

Задача кейсу Б50 для Creative communications academy полягала в тому, аби розробити стратегію й концепцію проєкту для популяризації волонтерства відновлення. Нагадаємо, що це одна з місій нашої спільноти, що співзвучна з суттю діяльності програми Країна волонтерів.

Протягом місяця одна з креативних команд академії у тісній співпраці з Б50 напрацьовувала влучні інтерактивні методи залучення українців до відновлення й відбудови. За результатами сформували презентацію і представили її на “випускному” академії. 

Студенти Creative communications academy запропонували Б50 запустити мультиканальну соціальну рекламу. Її завдання — охопити нові сегменти цільової аудиторії та посилити потік нових волонтерів до всіх громадських ініціатив, що працюють у секторі відновлення і відбудови.

Співпраця з Creative communications academy була насиченою і цікавою. Втім, на цьому не завершується! Сподіваємося, невдовзі перейдемо до спільної реалізації вигаданих ідей.