Фідбек від учасників другого етапу P.AGE
Нещодавно спільнота Б50 успішно реалізувала другий, регіональний, етап P.AGE – проєкту, спрямованого на відновлення потенціалу дітей війни з громад, які були окуповані чи постраждали від російської агресії. У рамках цього проєкту ми забезпечуємо дітей якісною розвивальною україномовною літературою – передаємо комплекти з 50 книжок про науку, розвиток, історію, лідерів, гроші, мистецтво, професії, дорослішання, патріотизм тощо.
Учасниками регіонального етапу P.AGE стали 5 бібліотек з Чернігівської, Сумської, Харківської, Миколаївської та Донецької областей. Тут книжки від Б50 уже знайшли своїх читачів – діти захоплено знайомляться з новою літературою. Про це нам написали працівники бібліотек, їхні відгуки наведемо далі. А поки закликаємо вас не зупинятися на досягнутому, адже попереду третій, всеукраїнський, етап P.AGE, тож підтримайте спільноту Б50 донатами на книжки!
ХОЧУ ДОПОМОГТИ СПІЛЬНОТІ Б50
Бібліотека ліцею Боромлянської сільської ради Охтирського району Сумської області
Тетяна Брюховецька, завідувачка бібліотеки ліцею:
Від користувачів бібліотеки ліцею часто надходять запити на науково-популярну, історичну, розвивальну літературу. Фонд нашої шкільної бібліотеки не може задовольнити потреби юних читачів, педагогів. Завдяки проєкту P.AGE маємо змогу поповнити наш фонд новими сучасними і дуже потрібними книжками.
Наші діти читають активно, мабуть, тому, що вони обмежені у спілкуванні та прагнуть розвиватися і пізнавати нове. Вважаю, що найбільшою популярністю серед дітей користуватимуться книжки «Крута історія України. Від динозаврів до сьогодні», «Книга-мандрівка. Незалежні» та «Наука в коміксах. Біологія».
Бібліотека при Киселівському ліцею Миколаївської області
Наталія Хлань, директорка ліцею:
Розвивальна книжка – це передусім текст, який описує, змальовує, передає, демонструє, а також спонукає і закликає учнів не тільки до розмірковувань, але й до планування свого життя, до конкретних дії. Діти особливо полюбляють таку літературу, вона цікаво ілюстрована. У нашому закладі було чимало таких видань, але вони були знищені в період окупації та бойових дій. Тому ми вирішили взяти участь у P.AGE.
Я впевнена, що всі книжки користуватимуться популярністю серед дітей, втім особливо цінні – профорієнтаційні, що стосуються особистих тем, природничо-математичних наук.
Бібліотека Краснокутського ліцею №2 Харківської області
Наталія Спірідонова, завідувачка шкільної бібліотеки:
Оновлення книжкових фондів завжди було болючим питанням для нас, бібліотекарів, а через військові дії і поготів. Сучасних видань дуже мало, а діти потребують цікавих книжок. Через блекаути попит на читання ще збільшився, тому ми почали шукати способи поповнення фондів.
Чому саме розвивальна література? Тому що діти не знають, як сформулювати і кому задати питання, які їх хвилюють, а деяких тем узагалі соромляться (наприклад, про статеве дозрівання).Тому надійним джерелом відповідей досі залишаються книжки, які мають бути сучасними, якісними та цікавими.
Серед комплекту, переданого Б50, важко вибрати найкращу книжку. Усі вони дуже цікаві. На мою думку, діти найбільше будуть читати такі видання: «Велика книга Чому?», «Важливі філософські питання для дітей 7-11 років», «Крута історія українців» та подібні їм за тематикою.
Бібліотека закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №10 Мирноградської міської ради Донецької області
Олена Єрьоменко, завідувачка шкільної бібліотеки:
Бібліотека отримала дитячу літературу з історії, мистецтва, географії, права, філософії, економіки, для самопізнання і самореалізації, для дослідження себе, інших, країни, планети і всесвіту. Цей книжковий скарб одразу потрапив до рук школярів. А найбільш цікавою для підлітків виявилася книга «Чого не вчать у школі».